نمایندگی ال جی در اصفهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 122
:: بازدید ماه : 122
:: بازدید سال : 286
:: بازدید کلی : 1387

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

نمایندگی ال جی در اصفهان
جمعه 21 بهمن 1401 ساعت 12:38 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

امروزه در دنیا با پیشرفت علم و صنعت در تمامی زمینه ها از جمله لوازم خانگی دگرگونی هایی به وجود آمده است و شرکت ها و برندهای مختلف دنیا با تکنیک های پیشرفته در حال ساخت این لوازم هستند. در ادامه با وبلاگ عاشقان وب همراه باشید.

یکی از این برندها برند ال جی است. این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود نمایندگی هایی را در کشورهای مصرف کننده لوازم خانگی ال جی ایجاد کرده است تا بتواند خدمات پس از فروش و قطعات اصلی این لوازم را به راحتی ارائه دهد. قرار دادند


ال جی در ایران نمایندگی های خود را در شهرهای مختلف از جمله اصفهان تاسیس کرده است. برخی از افراد خدمات این شرکت را به مصرف کنندگان لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، تلویزیون و ... ارائه کرده اند.


یکی از این نمایندگی ال جی با مدیریت در اصفهان با نام شرکت ملا سرویس راه اندازی شده است. این شرکت کلیه خدمات پس از فروش، نصب، راه اندازی و تعمیر و تعویض قطعات را با در دست داشتن قطعات اصلی و کارخانه ای انجام می دهد.

ما با اطمینان می توانیم به شما بگوییم که ما همیشه اطلاعات خود را به روز می کنیم و تکنسین هایی که همگی با این همه قنواری جدید آشنا هستند و آموزش های کامل و لازم را دارند. اما باید بگوییم که تمامی این قطعات اورجینال و کارخانه خود دستگاه هستند که توسط نمایندگی اصلی ال جی در اختیار ما قرار گرفته است.

تنها آرزوی ما مشتریان گرامی رضایت از خدمات ماست که امیدواریم بتوانیم در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم. برای تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه ها می توانید در تمام ساعات شبانه روز با همکاران ما تماس بگیرید.

در مورد ماشین لباسشویی ال جی تولید کدام کشور است؟ باید بگوییم که این محصول در کنار سایر محصولات برند ال جی ساخت کشور کره است. در ضمن تمامی قطعات اصلی ماشین لباسشویی ساخت کشور کره می باشد.

استفاده از ماشین لباسشویی ال جی در بین خانواده ها در همه کشورها از جمله ایران گسترش یافته است. این شرکت با ارائه ماشین های لباسشویی در رنگ ها و ظرفیت های مختلف توانست نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند و ماشین لباسشویی های باکیفیت را با هزینه ای مناسب ارائه دهد. به آنها اجازه بدهید.

ویژگی هایی که ماشین لباسشویی ال جی را منحصر به فرد می کند عبارتند از:

وجود صدای کم و بدون لرزش دستگاه، داشتن برنامه های شستشوی از پیش تنظیم شده و مزیت اصلی کیفیت شستشوی بسیار بالا، برخورداری از مواد با کیفیت در حین تولید دستگاه و مزیت بعدی طراحی زیبا و انواع مختلف آن است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: